واردات سیانور سدیم

با توجه به مصارف عمده سیانور در حوزه صنعتی شرکت تهران رامتین مفتخر است واردات این ماده را از بهترین تولید کننده ها انجام داده و آماده دریافت سفارشات کارخانجات تولیدی می باشد.

"<yoastmark

 

سیانور سدیم Sodium cyanide چیست؟

سیانور سدیم Sodium cyanide از ترکیبات کربن و نیتروژن می باشند که معمولاً با طلا و نقره و بعضی فلزات دیگر ترکیب می شوند به این دلیل است که در صنایع معدنی استفاده گسترده ای دارند . سیانور سدیم معمولاً به حالت جامد و مایع تولید می شوند ولی در زمان انحلال یا انبار کردن آنها از حالت جامد آن استفاده می شود که پایدارتر است .

Sodium cyanide به راحتی در آب حل می شود و بلافاصله گاز HCN تولید می کند که گازی سمی و خطرناک و بیرنگ است و بوی بادام تلخ را می دهد . سیانور در حالت طبیعی نیز توسط بعضی باکتریها و از گیاهان مختلف مثل دانه سیب و هسته زرد آلو تولید می شود . سیانور سدیم به طور عمده در صنایع الکتروپلیتینگ٬ متالورژی٬ استحصال فلزات قیمتی٬ تولید مواد شیمیایی آلی٬ عکاسی و همچنین ساخت بعضی انواع پلاستیک کاربرد دارد . مقدار کمی از آن نیز در تولید سموم و رنگ سازی بکار می رود .

اثرات سیانورها بر سلامتی

سیانور سدیم Sodium cyanide به شدت سمی هستند و مسمومیت آن می تواند از طریق خوردن٬ تنفس ، منافذ پوست یا تماس با چشم ایجاد شود. مسمومیت با آن در یک زمان کوتاه روی مغز٬ ششها و قلب اثر می گذارد و باعث می شود تا شخص مصدوم به حالت کما برود و سپس فوت کند.

یک قاشق چایخوری از محلول 2 درصدی آن برای کشتن یک انسان کافی است. در حالت عمومی ماهیها و موجودات آبزی از خوردن یک میکروگرم در یک لیتر آن و پرندگان و پستانداران از خوردن یک میلیگرم در لیتر آن هلاک می شوند .

موارد مصرف سیانور سدیم درصنایع معدنی

Sodium cyanide به معدنکاران این امکان را داده است که معادنی را که قبلاً غیر اقتصادی بوده اند فعال کنند .

سیانور عمدتاً به دو صورت در معادن در استحصال فلزاتی مانند طلا، مس٬ نیکل٬ کبالت و مولیبدن استفاده می شود.

70 در صد تولید Sodium cyanide در صنایع معدنی استفاده می شود

سیانور سدیم در ژاپن و اروپا بعنوان ماده شیمیایی واسطه مصرف دارد در حالیکه در آمریکای شمالی و جنوبی٬ آفریقای جنوبی و چین مورد مصرف آن جداسازی طلا می باشد .

فروش سیانور سدیم Sodium cyanide

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

× تماس با کارشناس فروش در واتس آپ