واردات کربن فعال

شرکت بازرگانی تهران رامتین وارد کننده و تامین کننده کربن فعال Activated Carbon جهت مصرف کارخانجات تولیدی و صنعتی در ایران
محصولات کربن فعال ما از محصولات طبیعی مانند پوسته نارگیل ، ذغال سنگ ، چوب و غیره تأمین می شوند.

فروش کربن فعال جهت فرآوری طلا

کربن اکتیو

کربن فعال ساخته شده از پوسته نارگیل بهترین نوع کربن برای فرآوری طلا می باشد، این ماده فعال شده با بخار است که فاقد هرگونه عامل شیمیایی می باشد و به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد، می توان از آن برای کاربردهایی مانند بازیابی طلا و سایر فلزات گرانبها استفاده کرد. این محصول دارای ساختاری با منافذ بسیار پیشرفته ای است که در حین حفظ سختی و همچنین مقاومت بالا در مقابل سایش، قادر به حداکثر جذب طلا و کاهش تلفات آن در پروسه بازیافت می باشد.کربن فعال را می توان از انواع پیش سازهای مختلف از جمله ذغال سنگ ، نارگیل ، چوب و لیگنیت تولید کرد که مواد اولیه مورد استفاده برای تولید کربن فعال در مقیاس تجاری هستند. ماده اولیه توزیع اندازه منافذ محصول کربن فعال نهایی را تعیین می کند. به طور معمول ، نارگیل به دلیل ساختار فشرده منافذ، منافذ فعال زیاد و سختی، پیش ماده کاربردهای بازیابی طلا است.

 

محصولات کربن کربن سری GAU ما از نظر تأمین بالاترین ظرفیت جذب طلا (مقدار K) ، میزان جذب (مقدار R) ، سختی برتر و مقاومت در برابر سایش عملکرد برتر را ارائه می دهند. محصولات Gold Carbon ما با به حداکثر رساندن بازده و در عین حال به حداقل رساندن ضرر ، ارزش استثنایی در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

استخراج طلا کربن فعال
استخراج طلا با استفاده از کربن فعال

کربن اکتیو با قابلیت جذب بالا

کربن اکتیو یک ماده آلی بسیار متخلخل است که از مجموعه ای از صفحات گرافیتی تشکیل شده است ، که با پیوندهای کربن و کربن به هم متصل می شوند. این یک ساختار بسیار متخلخل ایجاد می کند و یک سطح داخلی گسترده را ایجاد می کند ، جایی که “جذب” رخ می دهد. جذب یک واکنش سطحی است که باعث “چسبیدن” ترکیبات به سطح کربن می شود. این پدیده نتیجه جاذبه ها یا نیروهای بین مولکولی ذاتی سطح کربن است.

کربن فعال
کربن فعال پوسته نارگیل

بازیابی طلا با اکتیو کربن

در برنامه های بازیابی طلا، نیروهای جذب طلا را از محلول ها خارج می کنند و مجموعه فلز را به سطح کربن می چسبانند. از آنجا که واکنش در سطح کربن رخ می دهد ، روند جذب نسبتاً آسان است ، فرآیندی به نام “دفع”. اگرچه به حداکثر رساندن جذب طلا از محلول مهم است ، اما به همان اندازه مهم است که پس از آن طلا را از کربن جذب کنید. هر مولکولی که پس از شستشو یا سلب شدن جذب شود ، به طلا تبدیل می شود که قابل بازیافت نیست. در نتیجه ، مهم است که یک کربن فعال که به طور کارآمد جذب و دفع می کند، برای به حداکثر رساندن عملکرد و سودآوری کلی ، جذب شود.

کربن فعال Activated Carbon
کربن فعال جهت فرآوری طلا

در جذب فیزیکی، به دلیل نیروهای جاذبه ون در والس بین اتم کربن و مولکول ، آلاینده ها جذب و در سطح ساختار کربن فعال داخلی کربن اکتیو نگهداری می شوند. با افزایش فاصله بین دیواره منافذ و مولکول جاذب ، نیروی جذب کاهش می یابد.

× تماس با کارشناس فروش در واتس آپ