فروش قطعات یدکی کامینز

فروش انواع قطعات یدکی کامینز در ایران

 

CUMMINS Genuine Parts

اصرار بر قطعات یدکی کامینز بهترین روش برای اطمینان از ماندگاری طولانی در تجهیزات مجهز به کامینز است.

 

یک تفاوتی هست !!

کامینز

تفاوت قطعات یدکی کامینز و قطعات متفرقه (غیر اصلی) کامینز همیشه براحتی قابل مشاهده نیست.

 
در حالی که ممکن است با خرید قطعات غیر اصلی کامینز، مقداری پول صرفه جویی کنید ، اما در طولانی مدت می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. برای اثبات این امر ، مهندسان کامینز تست های تحلیلی کاملی را انجام دادند که قطعات یدکی کامینز Genumine Cummins را در برابر همتایان غیر اصیل خود انجام می دادند.

بیشتر مواقع، آنچه شما نمی توانید ببینید تفاوت هایی ایجاد می کند.

اجزای موتور باید از مشخصات دقیقی برخوردار باشند که با چشم انسان قابل تشخیص نیست. طراحی دقیق، پیشرفته ترین روش تولید و آزمایش دقیق این امر را تضمین می کند که قطعات اصلی در سطوح کارایی، قابلیت اطمینان و دوام مشخص شده توسط کارخانه CUMMINS ساخته شود.

 

قطعات بهتر ، در دسترس بودن بیشتر

 

کیفیت قطعات یدکی کامینز اصلی در صورتی اهمیت پیدا می کند که شما نیاز به کارایی بیشتر قطعات دارید. به همین دلیل است که توزیع کنندگان و فروشندگان کامینز هزاران قطعه مورد استفاده را در انبارهای محلی ذخیره می کنند و در صورت نداشتن موجودی، می توانند سریعاً آن را از طریق شبکه جهانی لجستیک ما دریافت کنند.

 

قطعات یدکی کامینز
قطعات یدکی کامینز

در هر کجا که هستید، می توانیم قطعات یدکی اصلی کامینز مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن تامین کنیم.

در بعضی موارد حتی می تواند از بین قطعات یدکی کامینز Genomine Cummins ReCon® به عنوان گزینه جایگزین کم هزینه تر برای به حداقل رساندن زمان خرابی موتور و از دست ندادن بهره وری انتخاب کنید.

فروش قطعات یدکی کامینز موتورهای CUMMINS :

فروش پیستون، رینگ، بوش، سر سیلندر، یاتاقان، بوش پیستون، وایرها، واشر سرسیلندر، میل لنگ، میل بادامک، توربو شارژ

 
 

برای عملکرد مطمئن، در مورد اصل بودن قطعات اصرار داشته باشید.

فروش قطعات اصلی کامینز

اصرار بر قطعات اصلی کامینز بهترین روش برای اطمینان از ماندگاری طولانی در تجهیزات مجهز به کامینز است.

یک تفاوتی هست! تفاوت قطعات اصلی و قطعات متفرقه کامینز همیشه براحتی قابل مشاهده نیست.

این تفاوت می تواند برای مثال اندازه حتی چند میلیمتری رینگ های پیستون باشد که در موتورهای کامینز همین تفاوت ناچیز تاثیر زیادی در افت توان موتور و روانکاری ناکافی، بالا رفتن مصرف سوخت، سایش زودرس و حتی خرابی های فاجعه بار برای موتور گردد.

در حالی که ممکن است با خرید قطعات غیر اصلی، مقداری پول صرفه جویی کنید، اما در طولانی مدت می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. برای اثبات این امر، مهندسان کامینز تست های تحلیلی کاملی را انجام دادند که قطعات اصلی Genumine Cummins را در برابر همتایان غیر اصیل خود انجام می دادند.

آزمایش شامل بازرسی بصری، اندازه گیری های حساس، تجزیه و تحلیل مواد و تجزیه و تحلیل شیمیایی قطعات است. نتایج زیر نشان می دهد که چرا قطعات اصلی کامینز همیشه برای قطعات کامینز شما بهتر از قطعات غیر واقعی است.

مزیت قطعات یدکی کامینز اصلی

همه قطعات به طور یکسان ساخته نمی شوند!

اغلب ، آنچه شما نمی توانید ببینید همه تفاوت هایی ایجاد می کند. اجزای موتور باید از مشخصات دقیقی برخوردار باشند که از چشم انسان قابل تشخیص نیست. طراحی دقیق ، پیشرفته ترین تولید و آزمایش دقیق این امر را تضمین می کند که قطعات اصلی کامینز در سطوح کارایی ، قابلیت اطمینان و دوام مشخص شده توسط کارخانه کامینز انجام شود. آخرین مطالعه ما در مورد DPF های اصلی در مقابل DPF های “مناسب” را بررسی کنید.

کیفیت قطعات یدکی کامینز (اصلی) فقط درصورتی که بیشتر از همه به آنها احتیاج داشته باشید اهمیت دارد. به همین دلیل است که توزیع کنندگان و فروشندگان کامینز هزاران قطعه مورد استفاده در موجودی محلی را ذخیره می کنند. و در صورت نداشتن ، می توانند سریعاً آن را از طریق شبکه جهانی لجستیک کامینز دریافت کنند. در هر کجا که هستید، ما می توانیم قطعات اصلی Cummins مورد نیاز شما را تامین کنیم، به حداقل رساندن زمان خرابی و از دست دادن بهره وری. در بعضی موارد، حتی می توانید از بین قطعات اصلی Genomine Cummins ReCon® به عنوان گزینه جایگزین کم هزینه تر انتخاب کنید.

قطعات یدکی کامینز (اصلی)با ضمانت کامل کارخانه همراه بوده و از آرامش خاطر و محافظت مالی برخوردار است. برای هر قسمت 100٪ قطعات ، نیروی کار ، آسیب های پیشرونده و مواد مصرفی مورد حمایت قرار می گیرد ، بدون اینکه کسر شود. کامینز دارای شبکه ای از بیش از 7،100 مکان خدمات مجاز در سرتاسر جهان است که در آن از گارانتی شما تقدیر می شود و کار توسط تکنسین های دارای مجوز کامینز به پایان می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گارانتی یا پیدا کردن یک مکان سرویس مجاز در نزدیکی شما ، به سایت Quickserve.cummins.com مراجعه کنید.

 

 

 

× تماس با کارشناس فروش در واتس آپ